bergeijk.reismee.nl

Reis naar Tallinn

Na enkele dagen Riga zijn we vandaag naar Tallinn gegaan. Maar bij deze verhuizing had helaas ook wel iets negatiefs. We moesten afscheid nemen (voor twee dagen) van Haduwig en Huub. Ik persoonlijk kende huub nog niet maar heb hem nu wel leren kennen. Bij thuiskomst gaan we een brief schrijven naar de burgemeester om een Lintje voor Haduwig aan te vragen. Als je zo rustig om kunt gaan met zoon man die nooit stilzit of niet spreekt of gekke bewegingen maakt met een vliegenmepper hebben wij groot respect. Wij hopen dat onze zeer gewaardeerde burgemeester Dhr van de Vondervoort hier in mee kan gaan. (Maar Huub we missen je al een beetje en hopen dat je nu eens wel een keereen vis gaat vangen mee die hengel van hunne Edwin.

De Reis naar Tallinn liep voorspoedig alleen veranderde de weg tijdelijk in een golvende watermassa waar de efteling jaloers op zou zijn. Namelijk de riolering kon het water hier even niet verwerkt krijgen.

Nu zitten we in de zonop een camping cq jachthaven langs 30 nederlandse campers. Deze mensen (Wim en Greet Lemmens leeftijd) maken een 5 weekse reis door de baltische staten. Het hoogtepunt vanhun is de dagelijkse jeu de buul wedstrijd.

Nu genoeg hierover. We hopen allemaal dat ben voldoende hersteld is zodat we een mooi crossweekend tegemoet gaan. We gaan nu douchen en enkele musea bezoeken in het centrum en daarna de inwendige mens verwennen.

mvg het Feestteam

Willem

Veeul plezierrrrr

Theo

Wat was moeilijk, het afscheid van Huub en Hadewig of was het afscheid van de pretpompen moeilijker ?

Wim

Hoi Feestteam.
Die mensen in die 30 campers kunnen wel dezelfde leeftijd hebben, maar ik heb toch een ander hoogtepunt als jeu de boule !
Veul plezier en denkt eraan Co om 0.800 uur de koffie klaar.

Ben v L

Wim een ander hoogtepunt?? Jij??
Moet jij dan niet zeggen: WIJ hebben enz enz

marij

hoe laat is het hier als het daar 0.800uur is

vraag het anders aan wim

jack

wij zitten ok al dagen te wachten op die gezelligheid van wat nederlanders, wij gaan maergen noar de cross en dan zien we ullie wir, groeten team bax

hub

frank ik mis je xxxxxxxxxx

Dirk

Meneer Koolen, allemaal leuk de verhalen over crossen enz. Maar waar zijn de foto's waar het echt om gaat! Die sterke verhalen achteraf willen we nu wel onderbouwd zien ;-)!!

Theo

Tja hub hij houd van een bolle bips en dikke lippen