bergeijk.reismee.nl

Opa

Bij deze willen wij iris feliciteren met de geboorte van de twee meiden. (loes en roos) Nou weten wij ook wel theo dat jij geen standaard opa bent. (ouwe rocker) Maar we hopen dat je wilde haren nu wel grijs worden. Nu verder met de realiteit gisteren begonde kwalificatie prachtig met de eerste plaats,vandaag hadden ze kopstart liepen uit op iedereen. Maar een ronde voor het einde liep het toch mis. Ben was zo diep gegaan als hij kon maar dit was net over de limiet en viel uit de bak. Wel hebben we respect voor ben dat hij zo diep was gegaan. (echt niet normaal) Zoals we nu weten is hij alleen uitgeput en zal het spoedig weer op zijn bens gaan. Wij wensen hem van harte beterschap toe! Nu is alles in mineur maar zij waren met kop en schouders sneller dan iedereen en dat schept zeker bij ons vertrouwen voor de toekomst.

Wij zitten nu weer op de camping in Riga gaan dadelijk wat eten in de stad. En op de kosten van theo nog wat drinken. Hoewel het eten en dergelijke hier goed is krijgen we wel steeds meer zin in friet van bergeijk. Dus willen we Ron Bergmans vragen of de friet van den bol nog smaakt. Graag krijgen we een reactie van hem terug en bedanken we iedereen die ons een bericht heeft gestuurd.

Het volgende verhaal volgt zo

mvg het Feestteam

nou opa proficiat...

Martijn en Miriam

Goed aant drinken daar? Wij zitten gedwee op de bank zomergasten te kijken. Veel plezier in de Stripclub... Wij hebben de Donald Duck.

Mari

Opa proficiat.
Frank nog een paar daagjes en dan komen een paar bensen oe gezelschap houden.
Veel plezier nog daar.
Tot in Estland.

Ko

Hallo mannen wie gaat er nu volgend weekend in de bak nu Ben terug naar huis is??

fred

ben nartuurlijk die vliegt wel terug denk wel mooi om jullie zo te kunnen volgen veel plezier gr fred

martina

knap staaltje werk heren......zo weten de thuisblijvers tenminste wat ze missen......

Stefan, Iris, Nijs, Roos & Loes

'Big Smile' vanaf hier - hopelijk kunnen we snel en gezond naar een parcours om de mannen te zien zandhappen. Heel veel plezier onderweg en bij de cross.

=) GAS EROP!! =)

Huub en Hadewig

Wij hebben gisteren een rondleiding door Riga gehad van de jongens. Samen gezellig wat gedronken en gegeten en daarna terug naar de camping. Waar ondertussen meerdere teams zijn aangeland. Effe later komen er een man en een vrouw naar onze camper gelopen, zij zagen een broodzak van bakker van Heeswijk. En dachten die komen bij ons uit de buurt. Kwamen die mensen toch ook uit Bergeijk. En wij konden ze niet maar toch effe gezellig mee gepraat.
Wij wensen iedereen een hele fijne vakantie, bij ons is het in ieder geval erg zellig. Nog veel plezier mannen .

etienne

hey feestteam

mooie site zo kan ik temminste ook bij houden wat ik mis want ik ben er natuurlijk niet bij als er opstap wordt gegaan !! veel plezier daar en tot van het weekend in kiviöli !!
met vriendelijke groet het sport team

roykeee

hee mannen ... hoestie daar.... ?? hier is het rustig in het boeren gat haha .... wel leuk zo die verhalen op jullie site .... moedig de manne maar goed aan !! tot snel veel plezier nog !!

gr d`n hegeman

Piet,Ellen en Demi

Hallo Feestteam.
Leuk dat jullie je vakantie zo met ons willen delen.
Wij zijn gisteren thuis gekomen vanuit Italie en gaan jullie nu volgen!!
Wij wensen jullie veel plezier en succes het aankomend weekend!
Groetjes van het vakantieteam

rob de bruyn

heeeey feestteam , daltons had ook gekunt.
ook wij zijn nu thuis en kunnen jullie nu volgen bij jullie avontuur wel heel leuk bedacht. co nog bedankt voor het live verslag en jongens letten jullie een beetje op jos of moet ik zeggen jos let je een beetje op de jongens ik ik wens jullie een goede reis na de volgende gp om onze jongens aan te moedigen.
we houden contact.
groetjes van de bruyntjes

Theo

Co je hebt een probleem als je terug in je stammienee komt ze hebben de bar opnieuw geschuurd dus je afdrukken van je ellebogen zijn er uit ,maar die staan er zo weer in denk ik .

hadewig

Ik hoop dat de burgemeester het begrijpt.Maar ik hoef echt geen lintje hoor. Iedereen die ons kent snapt het toch wel hoe wij in elkaar zitten. Wij zijn nu in Parnu Estland op de camping en gaan morgen naar Kivioli, naar het crossterrein. En ons Huubke mist jullie ok hij is zeu stil. Maar hij had ok genoeg gedronken in Riga da schilde ok alwer. Nou veel plezier in Tallin en de groeten.

ron

he jongens alles goed ? hier wel. ja frank. ik ben net lekker bij den bol een grote friet speciaal en twee friekandellen speciaal naar binnen gewerkt. lekker frank. beter als die harde taaie brok als in frankrijk maar ja frank een geluk hij was betold. groetjes en geniet alle vier van dit geweldig avontuur speciaal frank jb.

martina

Gisteren naar de "GOLDEN LION" geweest. Frank, je plaats was bezet. We zijn er 4 keer geweest sinds jou vertrek maar helaas.
Heb ook de verse opa persoonlijk gefeliciteerd, hij zat gewoon te stralen........en ik bijna op "den hoek van de bar"
Ik weet niet wat er met de filmploeg besproken is....maar ze zullen hier in Bergeijk raar staan te kijken als jij ......
Of kan ik beter m'n mond houden na je telefoontje van vanmorgen?????
Doe de rest van de CREW de goeten van mij.....en gedraag jullie...