bergeijk.reismee.nl

Het begin

Dinsdag morgen zijn we begonnen met onze reis.

We gingen toen naar wendorf waar huub al op de camping stond.

Helaas stond dat duits kerkdorp niet op de tom tom.

Na wat advies van enkele duitsers bij de pomp reden we er toch vlot heen.

Op de camping troffen we huub en zijn we gaan eten.

Door een misverstand zijn huub en frank zijn gerechten door elkaar gehaald waardoor huub voor het eerst in zijn leven een biefstuk heeft gegeten.

Na enkele alcoholische drankjes zijn we op tijd gaan slapen zodat we optijd en fris de volgende dag weer verder konden.

Woensdag morgen zijn we naar kiel vertrokken waar we naar de boot moesten. Eenmaal in de haven hebben we nog lang moeten wachten voordat we op de boot mochten. We zaten zowat als laatste erop.

Helaas was dit meer een vrachtboot want er was weinig op te doen.

Donderdag hebben we nog tot 5 uur op de boot gezeten waarna we met de reis naar riga begonnen. Deze weg waarover we reden was meer een geitepad dan een asvaltweg. Eenmaal in riga zijn we naar de citycamping gegaan. Na 10 minuten zijn we naar het centrum gegaan heerlijk gegeten bij de mc donalds en zijn we enkele comsumpties gaan drinken. Hoelaat we thuis waren weet ik niet meer maar de taxirit naar de camping zal ik nooit vergeten. De taxi chauffeur reed als schumacher in zijn jonge jaren. (wel spannend)

Op het moment dat ik dit schrijf zitten we lekker in het zonnetje het zal zo ongeveer 25 graden en er is geen wolkje aan de lucht. Over enkele uren vertrekken we naar kegums waar het crosterrein is. Wanneer we weer Iets kunnen schrijven weet ik niet maar als de kans het voor doet zullen we het doen.

MVG Het Feestteam