bergeijk.reismee.nl

Hebben wij weer!

Zijn we een keer per jaar in Tallinn en dan is er weer zoon gek die meent te moeten schieten. Maar gelukkig hebben wij daar niks van mee gekregen. Tijdens het incident waren wij zo ongeveer 5 kilometer verder. En sirenes hoor je hier zo vaak dat we er nog niet meer van opkijken.

Gisteren hebben we een museum bezocht over martelwerktuigen. Wat ze vroeger met homoos deden was op de tekening al gruwelijk om te zien. Ik wil het verder niet beschrijven maar je kunt er in bergeijk altijd een keer naar vragen.

Daarna zijn we naar de Irisch Pub Molly malone gegaan. Daar waren een groep jongens uit Liverpool engeland op vrijgezellenfeeest. Degene die ging trouwen had alleen maar zijn onderbroek aan met bruitels. Wat natuurlijk zeer grappig is om te zien. Deze jonges overstemden de muziekinstalatie met liederen overvoetbalclub Liverpool en nog enkele engelse nummers. Toen ze allemaal buiten geflikkert waren werdhet een stuk rustiger. Lang ons zat een jonge italiaan genaamd Roberto Mezzoni (klinkt toch veel mooier dan Arie Beekman) we raakte aan de praat eerst over zijn club ac milan en toen over de zijspancross. Hij vroeg ons wat die man in de bak eigenlijk moest doen het leek hem zo nutteloos. Omdat ze in die pub wifi hadden hebben we hem een filmpje van vorig jaar rudersberg (waar eutienne en ben eerste waren natuurlijk) laten zien. Hij was hier zeer van onder de indruk en zogauw het cross in Italie was moesten we hem bellen en zo hij komen.

Vanmiddag om half drie halen wij ben op bij het vliegveld en vertrekken we dan richting kivioli voor de volgende race. We hopen dat het sterke rijden van de laatste weken eens beloont wordt met punten.

Natuurlijk zijn wij vanmiddag ook blij dat we weer herenigd worden met huub en haduwieg en natuurlijk ook de rest van team bax.

Iedereen snapt ook wel dat wij niet overal foto's van kunnen maken dirk want stel dat ik een keer schoonouders krijg is het natuurlijk niet de bedoeling dat die alles te zien krijgen.

Verder willen we iedereen bedanken voor de spontane reacties en tot over een paar weken in bergeijk.

mvg het feestteam

martina

Frank en de mannen....ik heb het idee als er niks te beleven valt jullie het nieuws zelf wel maken.
het lijkt wel een show van Urbanus
hebt gum geraakt ???
hem de kik wel geschote

en toch graag een paar foto's.......al is het maar voor in het familie archief......

Theo

Tja ik weet het niet maar volgens mij kunnen jou schoonouders geen kiendjes krijgen. Dus Co schiet da fototoestel mee 8gig maar ,vol close ups mag ook als er maar geen hijgende tekkels op staan .